5. týdenní plán
TÝDENNÍ PLÁN NÁMOŘNÍKŮ
6. týden
5. – 9. října 2015
Jméno: ……………………………………………
Ahoj námořníci,
v minulém týdnu jsme psali první opakování z vlastivědy. Mám z Vašich prací radost. Vím, že jste mohli používat své pracovní listy a mapy, což dobrým známkám hodně pomohlo. Kdybyste se však ve svých poznámkách nevyznali, nebyly by Vám stejně k ničemu.
Trochu mě mrzí, že jsem zatím od nikoho z Vás nedostala žádný lísteček, na kterém byste mi psali o dobrém skutku svého spolužáka nebo spolužačky. Já jsem si všimla Alice, která několikrát uklízela nepořádek ve třídě, ačkoliv nebyla službou na pořádek. Tímto jí děkuji a bodíky navíc ji samozřejmě neminou.
Ve středu jsme oslavili první třídní narozeniny a začala doprovodná soutěž „Hmatový košík“, do které se mnoho z Vás zapojilo a někteří jste dokonce vyplnili soutěžní lístečky.
V tomto týdnu se v pondělí chystáme do hvězdárny, abychom zakončili téma vesmíru. Věřím, že se nám výprava vydaří. Ve škole pak vše uzavřeme písemkou, která Vás čeká ve středu.
O víkendu slavili svátek nejen všichni Františci, ale také někdo další. O tom, kdo další slavil v tento den svůj svátek, si budeme povídat v úterý o výtvarce. A nejen povídat.
Přeji nám všem další pěkný týden.
Katka Vrtišková
Co se budeme učit a co bych měl(a) zvládnout
ČJ |
učebnice str. 18-20 |
Odliším od sebe předložku a předponu. Píši správně předložky s –d a –z na konci. |
dílna psaní |
Vyberu si jednu z nabídnutých postav a popíši ji tak jasně, aby všichni poznali, o které postavě píši. |
|
dílna čtení |
Čtu svou vlastní knížku podle pravidel Dílny čtení. Seznámím se se způsobem záznamu postav do čtenářského deníku. |
|
čtení |
Předvídám pokračování příběhu. V textu zodpovědně vyhledám důkazy pro své předpovědi. |
|
M |
učebnice str. 27-29 |
Přečtu i zapíšu číslo do 10 000. Najdu číslo na číselné ose. |
hadi |
Vyřeším příklady zapsané jaké hady. |
|
učebnice str. 112-113 |
Rýsuji a měřím délku úseček. Porovnávám odhad s měřením. Převádím základní jednotky délky. Odliším útvar v rovině od stavby v prostoru. |
|
AJ |
(3. skupina) učebnice str. 13-14 |
Čtu krátké texty a rozumím jim. Napíšu dopis kamarádovi. Trénuji psanou podobu anglických slov. (Ostatní skupiny podle pokynů svých paní učitelek.) |
Př |
učebnice str. 6-11 |
Připravím se zodpovědně na písemné opakování. Prostuduji si vše k tématu „vesmír“ na pracovních listech a v učebnici od str. 6 do str. 11. |
Vl |
učebnice str. 17-19 |
Vysvětlím rozdíl mezi mapou a plánem. Používám k orientaci na mapě mapové značky a měřítko mapy. |