35. týdenní plán
35. TÝDENNÍ PLÁN NÁMOŘNÍKŮ
Ahoj námořníci,
díky vám všem za skvělou oslavu Dne Země! Byli jste moc príma.
Protože jste ne úplně všichni byli minulý týden připraveni na kontrolní práci z matematiky, odložili jsme ji na pondělí. Tento termín už odložený nebude, pokud by někdo chyběl, bude psát práci v termínu náhradním. Co bude práce obsahovat, jsem vám řekla a také napsala na Školu Online.
V pondělí a ve středu odpoledne máme naplánované individuální konzultace. Někteří rodiče přijdou sami, jiní s vámi. Od 13:30 do 14:30 je doučování pro zájemce o trénink poznávání stavby věty a určování podmětu a přísudku.
Ve čtvrtek nás čeká Den pro zdraví. Budete potřebovat svůj vlastní kartáček na zuby a sportovní oblečení podle počasí na ven. Možná bude vhodná i pláštěnka. Čeká vás následující: dentální hygiena, orientace v krajině, výživa a třídnická hodina. Odpadá odpolední vyučování.
Do konce týdne je potřeba uhradit 300,- Kč na divadelní představení.
V pátek 29. dubna končí 2. kolo soutěže „Znalec našeho regionu“. Kdo jste se rozhodli zapojit, nezapomeňte svou práci včas odevzdat.
Na závěr ještě velká pochvala za přípravu soutěže o Karlu IV. Už ji máme na nástěnce na chodbě a na vás bude, abyste o ní informovali děti z 1. stupně – o čem je, jak soutěžit, kdy končí, … a abyste pro ni nadchli co nejvíc lidí.
Katka Vrtišková
Co se budeme učit a co bych měl(a) zvládnout
ČJ
učebnice str. 101-102
Najdu ve větě základní skladební dvojici. Odliším podmět vyjádřený a nevyjádřený. Určuji bezchybně osobu, číslo a čas u sloves.
Dílna psaní
Pokračuji na svém příběhu s využitím rad od paní učitelky.
M
učebnice str. 90
Seznámím se zlomky – určím vyznačenou část celku. Kreslím si řešení slovních úloh se zlomky.
učebnice str. 129
Ve čtvercové mříži určuji obsahy čtverců a obdélníků.
AJ
učebnice str. 60-62
8. lekce – používám otázku „How long …?“ a odpovídám na ni. Čtu se správnou výslovností. Trénuji poslech. (Ostatní skupiny podle pokynů svých paní učitelek.)
Př
učebnice str. 72-73
Louka – vysvětlím, jak jsou rostliny na louce přizpůsobeny způsobu opylení a jaké nebezpečí a proč hrozí na louce živočichům.
Vl
učebnice str. 3
Popíšu hlavní znaky gotického slohu a vysvětlím, jaké a kde se v tomto období budovaly hrady. Pamatuji si jméno alespoň jednoho významného architekta.